fredag 11 maj 2012

29 dagar kvar!

Jag borde verkligen verkligen plugga och jag ska göra det också, så snart familjen behagar dra sig iväg på de ärenden de ska fixa idag ;)

Gårdagen gick till bröllopsplanering! Några frågetecken mindre!
Bland annat blev äntligen smycken hittade och beställda (beslutsångest är ingen bra egenskap vid bröllopsplanering!), pratade lite musik med min bror, letade vidare ett par plana skor som jag kan byta till på kvällen när fötterna strejkar, bokade naglar och pratade lite smink. Nöjd med gårdagen med andra ord!

Provuppsättning av håret är också gjord och det blir så fint! =D Idag beställde vi paret till tårtan, tårtan är också den provsmakad och beställd! Vi var också och hämtade drickan som Calles pappa köpte åt oss i Tyskland häromkvällen.

Kvar att göra:
-Beställa maten vilket ska göras ca 2 veckor innan (vi har alltså pratat med dem och bestämt vad vi typ ska ha)
-Får hem alla beställda grejer
-Göra färdigt låtlistor
-Fixa en liten grej på kläningen, ett stygn som lossnat.
-Hitta ett par skor till
-Dubbelkolla blommorna ca 1-2 veckor innan
-Lämna in ringarna på puts och gravering (idag)
-Calles kläder (idag)
-Komplettera drickan med bland annat lite alkoholfritt att dricka
-Kolla vart vi ska fota med Emma (jag och Calle har kollat redan)
-Bordsplacering
-Festprogram
-Vigselprogram
-Fixa grejerna till dukningen
-Träffa prästen en gång till, plus rep i kyrkan dan innan
-Fixa nytt körkort och pass
-Slutställa strukturen för dagen
-Välja utgångsmusik!!
-maaaassor mer!

Men vi har hyfsad koll i alla fall! ;)

Tuva kollar in lokalen ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar