fredag 12 augusti 2011

Busy week!

Det har varit fullt upp den här veckan eftersom det årliga besöket från Hong Kong har varit här i våran församling. Tredje gruppen som kom! Nu är de på retret och eftersom det inte är något som direkt riktar sig till 1-åringar så har jag och Tuva lite ledigt ;) Tuva som för övrigt blir 14 månader idag. Wow!

Mammas stora tjej som börjar dagis nästa vecka! Paniken kryper sig närmare! Trodde jag hade för alltid kvar att vara mamma ledig tills jag imorse insåg att jag bara är mammaledig en vecka till! Sen är jag bara :P Inget nytt på pluggfronten, reserv på programen och inte fått svar på de fristående kurserna. Bara att vänta och se.

Kort update, kommer att komma inlägg fulla med bilder! Nu kämpar min dator med att lägga över bilderna från kameran. Alla 1500 bilderna från senaste veckan.

Snart! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar