onsdag 18 juli 2012

Blommor!

Vi köpte brudbuketten, tärnbuketter och crosagen på växtriket i Enköping. De förstod precis vad vi ville ha :-) jag är så nöjd med blommorna! Calle och floristen pratade blommor på både latin och svenska. Jag fattade inget utan fråga om det blir fint och det sa de att det skulle bli (och det blev det!) så jag var nöjd ;-) vi hade med en bild som vi visade där jag hittat en bukett jag gillade, sen löste Calle och floristen resten med förbättringar osv...

Tärnorna hade tre rosor med murgröna runt! Enkelt och snyggt! Vi hade alla rosa och vita rosor och murgröna. Jag hade mer grönt än bara murgrönan och sen lite pärlor och band ;-) Calle hade en rosa ros i sin crosage och de andra två hade en varsin vit.

Näbbarna hade en korg var med tygrosblad köpta på Ikea (rosbladen alltså) 19 kr påsen :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar