tisdag 3 juli 2012

Glest mellan inläggen!

Jag glömmer varje gång jag ska igång och jobba igen hur trött man blir innan man kommer igång igen! Men nu är jag ledig nästan två veckor (även om jag inte skulle gråta om jag fick nått extra pass :-P)

På hemma plan har det gått i minst 120 km/h! Men nu är torpet verkligen sålt och nycklarna överlämnade! Dubbla känslor! Väldigt skönt att släppa allt det nu och bara fokusera här i nya huset! Samtidigt finns många minnen och Calle älskade verkligen torpet (nej jag har inte övertalat honom att flytta ;-P han ville det lika mycket som mig :-P) för min del fanns det alltid en känsla av att torpet var mer Calles än mitt, hur mycket Calle än ville att det skulle vara lika... Även om det med åren blev bättre och bättre... Men går inte att jämföra med hur det är här i nya!

Nej nu är det dags för frukost! Men först lite bilder från huset, (de delar som kommit i ordning lite ;-P) Insåg igår att Tuva har väääääldigt mycke gosedjur! Hon får inte plats i sängen själv ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar