tisdag 17 juli 2012

Klänningar

Vet inte om jag sagt vart vi köpte klänningarna och har jag gjort det så kommer det igen!

Min klänning är köpt hos Lilly i Stockholm, ett danskt märke som är superfina klänningar (dock var hon som hjälpte oss först väldigt off, hon trodde nog inte att vi skulle köpa någon klänning utan bara tittade sen när vi köpte en blev hon trevligare, den andra tjejen i affären var väldigt trevlig!). Den är superfin, full med detaljer! Massor av pärlor och såna dekorationer! Även släpet hade massa pärlor som knappt syntes för den som inte kom nära! ;-) En riktig prinsessklänning!


Ett ställe de var väldigt trevliga på var Stockholm brud och fest! Superservice! Hur trevliga som helst! Ville nästan köpa klänningen vi prova där för att de var så trevliga även fast de inte var rätt klänning ;-)

Tärnornas klänningar kom från bridal outlet, också i Stockholm. De fick välja klänningar själva och valde till allas förvåning rosa! (vi hade rosa, vitt och grönt som färgtema så rosa eller grönt var våra önskemål). De hade små axelband men de klipptes snabbt bort ;-) de små broschen ingick, snyggt! När vi var där kom Helena Person (en hoppryttare för den som inte vet) och provade klänning till ryttargalan tror jag det var. Mycket fina klänningar till bra priser!

Näbbarnas klänningar var köpta hos lekmer.se, de är märket Jocko (tror jag). Så söta! Och jag är nöjd att jag hittade lika klänningar trots att det en i 98 och en i 134. De hamnar på olika avdelningar inom flickkläder så helt lätt var det inte! ;-)

Så nöjd med alla klänningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar