onsdag 12 oktober 2011

idag...


Så där, då var i alla fall frågelistan klar, bara att börja reflektera kring den så ;) Calle skulle till gymmet ikväll så får kanske lite tid när Tuva somnat. Annars tar jag tid ändå ;)

Shit känns som det är massor med saker som behövs nu! Mössor, vantar, skor och fuskkragar mm mm. Både jag och tuva behöver nya skor, jag behöver en jacka och Tuva behöver fleecefodrat rengställ, känns som om det kommer användas typ 3-4 veckor innan det blir dags för overall om det fortsätter så här! Sen behöver vi säkert massa mer som jag inte orkar skriva. Säkert kommer det behövas två av varje också :P Och när ska jag ha tid med det då :P Shopping en fredag får det nog bli när Calle kan vara med och hjälpa till, alltid skönt att vara två när man ska roa damen ;)

Nej ett sista ryck och sen blir det att hämta Tuva på dagis! Kyrkis idag ;)

see ya!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar