fredag 28 oktober 2011

Thank God its friday...

Inte för att jag har särskilt ledigt i helgen men...
Har legat på soffan en stund, har väntat på migrän sen operationen men klarat mig men nu när jag skriver hemtenta verkar den vilja så till. Är fullproppad med tabletter och kanske kanske att det är lite bättre. Har faktiskt gått hyfsat fort med tentan! Ska kolla igenom lite och hämta en bok hos en kompis föräldrar för att kunna svara på sista frågan så är jag klar sen. Men gha vilken tenta!

Lite bilder istället! Köpte den här overallen på tradera för 2 kr, perfekt till stallet och leriga hemma lekar! Kan ju inte ha samma hos hästar och får som på dagis! Men 2 kr + frakt för en använd med helt okej overall är ju inte fel! Tack min vän tradera! Matchade med vinterstövlar från skopunkten outlet vi hittade (gamla skopunkten i erikslund) för 49 kr! Helt okej outfit enligt min plånbok ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar