tisdag 11 oktober 2011

Natur??


Jag ska svara på en frågelista om natur, vad jag tycker natur är, vilka olika sorters natur jag tycker det finns, hur jag upplever naturen och vad jag använder den till. Sen är det typ tusen följdfrågor minst! Efter det ska jag analyser mitt svar och reflektera över det och fundera över vilka kulturella teman som svaret innehåller. Ehh? Jag lyckas inte ens få ihop tankarna om vad jag ska svara, allt mindre formulera svar! En dusch för att väcka huvudet lite kanske... provat kaffe redan :P Calle ska jobba över ikväll så får får tid att sitta och skriva mer när Tuva somnat för kvällen. Vilket borde bli rätt tidigt eftersom hon vaknade kl 6 imorse... Det är vad jag pysslar med nu!
En bild jag hitta igår kväll när jag satt och var lite nostalgisk ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar