torsdag 19 januari 2012

En kvällsrapport!

Gör allt det där som man inte gör när man är två hemma, dricker kaffe sent, sitter vid datorn och tittar på tv samtidigt äter till och med lite choklad, mums!

Calle är ju som sagt i Danmark med jobbet och dricker öl, okej kanske inte helt sant att de bara dricker öl men de dricker öl också!

Den här kvällen njuter jag av att vara själv! Lagom till jag går och lägger mig kommer jag nog inte njuta så mycket längre utan snarare bli ganska mörkrädd som jag brukar bli men det får jag lösa då. Kanske sover på soffan, då känner man sig inte lika ensam heller! Eftersom vi har en megaskarv i våran säng så kan man ju inte lägga sig i mitten och breda ut sig som annars är så skönt. Det blir att man ligger på ena sida och den andra är toooom.

I slutändan är det i och för sig så att det bästa med att vara själv är att få hem Callen och slippa vara själv :P Och jag får dessutom hem två Calle på fredag så borde väl kompensera upp det menar ja :P

Nä om man skulle ta tag i det där pluggandet... eller så gör jag det imorgon.. hmm

Idag blev inte riktigt som tänkt då min bil pajja och Tommy fick komma och rädda oss så allt känns lite bakofram faktiskt :P Sååå kan plugga imorgon istället kanske ;)

Nä slut på flummet! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar