måndag 30 januari 2012

monday morning, i bilder alltså ;)

Ja det har blivit mycket bilder senaste tiden! Men tror inte ni som läser misstycker :P

Idag vaknade jag till en sjuk Calle som satt nere på soffan, där sitter han fortfarande helt askgrå. Men han säger att han mår lite lite bättre så vi hoppas på det! Väntar bara på min tur...

Så blev till att stanna hemma idag då han inte riktigt kunde ta Tuva om man säger så! Har egentligen skola just nu men tänkte ta och plugga när Tuva sover sen. Borde egentligen göra det nu också men när jag är klar här så ;)

Passade på att fota Skrållan lite, hon var trött ;) Men blev glad när hon fick godis :) Har jag nämnt att vår hund är rätt go alltså! <3







Jobbigt att bli fotad! Nu sover hon som en stock på soffan brevid husse ;)



Spisen mitt i köket ;)


Tuva dissa soffan idag och skulle sitta i vagnen och äta välling när hon tittade på tv imorse ;) Lika bra enligt mig då det kanske inte är det smartaste att kramas med en sjuk pappa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar