söndag 29 januari 2012

Söndag den här veckan också!

Det är tydligen så att söndagar är en bra dag att fota på!
Idag var det löshoppning på schemat men de bilderna kommer i ett eget inlägg, jag avslutade det hela med migrän och däckade på soffan efter att ha proppat i mig massa tabletter!

Tänkte till och med bjuda på biltexter idag! Vi får se hur långt jag orkar ;)

När parhästarna Calle och Per (eller Skalle-Per som det blir i mitt huvud när man säger det för fort) spändes för vagnen och drog iväg blev alla hästarna ute i hagarna väldigt väldigt glada och i gasen! Bockningar och race till både höger och vänster!

Vackra Sommarr posar framför kameran! Den här gången jag vid grimskaftet och Ellen bakom kameran

Weliza spanar över mattes ägor, också Ellen bakom kameran

Spanjoren Hondureño (kanske han stavas)
Också Ellen som tagit (varför tog hon de bästa denna dag? Ska hon sno både min häst och kamera??)
Fine spanjoren igen

Ellen igen
Frasse myser i morgonsolen

Fantasin börjar ta slut... men det var en vacker morgon!

Santana visar sina akrobatiska konster

Sen visar han tänderna och sin farliga sida! Oups säger Spirre...

Mera bus!

Paus i lekande och fram och hälsa på fotografen (moi alltså) Santana till vänster och Spirre till höger

Kyrkan får vara med som fin bakgrund

Santana

Och Santana igen

Spirre, eller Fighting Spirit heter han väl egentligen om man ska vara noga

Nyaste pållen i stallet, tror hon kallas Connie

Connie igen

Amra, även kallad Am-Britt

Och söta snälla Grållan! Som egentligen heter Charisma ;)

Så då var alla hästar ute, även om inte alla fastnade på bild!
Sen var det löshoppning

2 kommentarer: