lördag 28 januari 2012

Kvällsmys

Myser i min fina mysiga tröja men mon fina Calle!

Jag och Jenni var på bröllopsmässan idag! Calle skulle vart med men eftersom Tuva bestämde sig för att bli sjuk så blev han kvar hemma :( fast lite tur också för min klänning hängde tydligt och synligt på en skyltdocka! Även om vi inte behövt berätta att det var min hade det varit tråkigt om han sett den. Fast saknade honom också så klart! Framför allt när jag och Jenni körde runt i Stockholm! Vi körde fel inte bara en gång på vägen dit! På vägen hem tyckte GPSen att jag skulle köra via Slussen! Värsta centralt! Tacksam för att det inte var rusningstrafik, vi tog oss ganska säkert och enkelt hem! Men Stockholm är spännande stad att köra i för en liten lantis som mig :P Tur är att jag har min trogna kartläsare! Även om vi kan tappa bort oss rätt bra tillsammans ;-)

Calle tycker jag nämner honom för lite i bloggen så kan ju passa på att nämna att jag älskar honom även om jag inte har hans namn på tröjan! Har det i ringen, ja och hjärtat förstås ;-) men skämt å sido så var han väldigt snäll som tog Tuva själv så jag fick åka till Stockholm!

För att sammanfatta dagen så kom vi fram till att vi trivs med livet, att kärlek och vänner är bra plus att roadtrips är spännande :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar