måndag 23 april 2012

Dagdrömmer lite...

Sitter här och tittar på hästannonser, det blev en VAB dag idag så vad finns det för bättre att fördriva tiden med =P Varje gång blir det att jag börjar med shettisar och slutar med Haflinger! Å vad jag saknar denna ras! Nästa gång jag ska ha en ny häst blir det definitivt en haflinger.

Fast jag älskar min Sommarr och hoppas så klart att det dröjer många år innan det blir aktuellt. Men drömma är alltid kul, om jag hade massor av pengar så skulle jag köpa mig mer tid så jag hade tid för allt det jag vill! Ett par hästar och allt runt omkring, vara ponnymorsa och samtidigt ha massor av ork och energi, det låter väl rimligt va =P hehe, ne man får prioritera och skaffa sig tid till det som är viktigast antar jag...

Nä ska hitta på något att göra antar jag!

Hej så länge!

Undra om jag nånsin kommer komma över den här kärleken? 
Älskade finaste Atte, 
såklart är största drömmen att orka och ha tid att ha denna vilda skönhet!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar