söndag 1 april 2012

Tuva mitt hjärta!

Denna lilla tjej växer så det nästan syns! Vet att jag sagt det förr men helt omöjligt har hon blivit ännu större! Och pratar massor, nya ljud hela tiden och man hör att det är ord på väg som inte riktigt hittar fram än.

Härom dagen när jag hämtade henne på förskolan (nej, man kan inte säga dagis och läsa förskollärarprogramet har jag hört ;P) så utbrister hon "hej mamma!" Jag tappa hakan kan jag säga och svara lite tafatt "hej Tuva", hon har inte upprepat det men det finns där och gror ;)

Men vilket humör! Hörde i skolan att vi människor är aldrig så arg som när vi är två år och ja nog är det en förändring! Vilja av stål och röstkapacitet att ge den mest vana rockstjänan tinitus!

Fast oftast är hon väldigt glad och är hon arg/ledsen går det över fort.
Men nog testar hon gränser och mamma och pappas tålamod!
Jisses, hur mycket vilja kan det få plats i en sån pass ändå liten kropp!
(de påstår att hon fått det från mig men jag som är så snäll ;P)




Bilder från förra helgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar