torsdag 19 april 2012

Slitvecka!

Såg mig just i spegeln! Det syns hur slut jag är! Så är det ibland, några andra som inte var mindre trötta var Britta och Tuva! Våra småttingar i familjen ;-) Britta låg och sov i sin box när vi kom, trodde nästan hon var sjuk först men sen vaknade hon och var precis som vanligt :-)

Tuva har en välbehövlig ledig dag med sin pappa imorgon, hon har haft långa dagar den här veckan. Det märks på henne att det är mer än hon är van vid. Dels vill hon att vi alla tre ska vara samlar (idag mös vi i soffan alla tre, sen när Calle gjorde mat så mös jag och Tuva själva en stund! Massa kuddar och filtar och ännu mer kramar!) sen är hon extra kinkig och två-års trotsig. Själv har jag min första VFU-dag imorgon (praktik) lite spänd men för trött för att vara nervös.

Ne ska städa lite inför visningen på lördag (KOM OCH KÖP!) innan jag går och lägger mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar