onsdag 3 oktober 2012

Och vart ska man börja?

Vi har fyra uppgifter som ska in nästa vecka, sen har vi två arbetslags redovisningar i drama med tillhörande individuell del. Sen har vi lite bilduppgifter kvar också. Spännande är det hur man ska få tiden att gå ihop!

Det värsta är inte uppgifterna utan att jag har fruktansvärt svårt att prioritera när jag ska göra vad. Vilken uppgift ska jag börja med när de ska in samtidigt! Hm, dålig karaktär och förmåga att fokusera här ;) Vad jag än gör så sitter jag och funderar på någon annan uppgift! Ja vem har sagt att det ska vara enkelt om jag får fråga!

Men så kan det vara och nu sitter jag här och kan åtminstone efter en hel eftermiddags skrivande bocka av en uppgift, så det är bara att ta tag i nästa, måste bara välja vilken det ska bli!

Här bjuder jag på ett fynd! Två tidigare aldrig publicerade bilder från min student då jag så fint fick visa upp min otroligt vackra och unika balklänning! Häliga minnen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar