tisdag 16 oktober 2012

Sova bör man annars...

blir man väldigt väldigt trött! Imorse lämnade Calle vilket innebär lite sovmorgon för mig innan jag skulle upp och plugga. Jag brukar vakna nånstans mellan 8-9, väl inkörd i småbarnsvardagen men idag kom jag ner i köket kl 11! What?! Det behövdes nog är mitt resonemang! Idag har jag bara tagit det lungt, pluggat visserligen och planerat för de kommande veckorna vad gäller skolan men utan att stressa. Jag passade på att lägga upp lite annonser på Tradera också, har för mycket barnkläder som ligger och tar plats. Chansen att jag ett till barn kommer finns inte inom planen för de närmsta tre åren och att kläderna som ligger däruppe skulle vara något jag vill använda då känns liten. Självklart har vi sparat det finaste och det med minnen, kläderna hem från BB, från dopet, presenter osv. Så ont om sparade kläder är det inte vilket som!

Nej om jag skulle återgå till mitt pluggande kanske?

BTW! här är två bilder på klänningen jag inte hade på bröllopet =P vet inte om jag visat den ;) Nån som vill köpa?

(ursäkta den lite sura minen ;P)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar