tisdag 15 november 2011

Kläder

En bild på Tuva som leker med ballonger när Jens fyllde år ;)

Har verkligen massor med bebiskläder! Mest i stl 62 faktiskt, trots att hon egentligen inte haft någon storlek något vidare länge alls... Hon bara växer och växer! Tänkte slänga upp lite på tradera eller nått och se om någon nappar ;) Nått kanske man får och det ligger inte här och skräpar längre... Eller finns det nått bättre ställe att sälja på? hm, kanske ska bestämma det först =P Jaja, det blir nog bra :P

Idag har vi varit på kyrkis, vilken energi denna tjej har! Underbart! Även om man blir helt slut av att bara titta på henne XD Älskade barn! Maten är snart klar, det blir fläskpannkaka idag, Calle är på gymmet och jag ska ner till stallet sen när Calle är hemma igen. Om inte mamma hunnit fixa färdigt allt då vill säga. Se om det blir hoppträning för mig imorgon! Vore ju väldigt kul men det beror på när Calle kommer hem från jobbet, om jag hinner alltså men det borde jag göra...

Ne om man ska ta tag i det som jag egentligen skulle göra, haft en grym huvudvärk hela dagen så blev inte mycket gjort tidigare idag. Svepte två koppar kaffe på kyrkis tillsammans med alvedon och voila! Mår mycket bättre! Varför tänkte jag inte på det tidigare?

Hm, aja!

See ya later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar