torsdag 24 november 2011

tenta igen...

Sitter här och jobbar på det här momentets tenta, har ända till på onsdag på mig så har inte någon större panik ;) Calles syster är på väg hit och ska bo här i helgen så får nog inte mycket gjort då om jag känner mig själv :P Så lika bra att jobba på, plus att jag har inte läst igenom allt lika noga som jag borde inför själva tentan, hm... Bara mig själv att skylla! Hoppas jag får till det ändå, känns som jag har lite koll i alla fall ;) (vilket efter erfarenhet inte är särskilt bra att känna :S)

Calle är och hämtar Tuva så snart blir det full fart i stugan! Lika bra att jobba på innan de kommer, har varit ifrån Tuva typ 5 timmar och saknar henne något kopiöst! Galet eller hur? underbart härligt galet ;) Nä lite tenta var det ja!

<3 Mammas älskade lilla Tuva! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar