måndag 28 november 2011

Måndag morgon, yey...

En gammal bild på mig och foderponnyn Fally när vi var på ridläger på Stockmossen. Jag må se glad ut men hon hade kastat av mig inne på banan, nu var det ju inget ovanligt att hon försökte med det och jag var ganska bra på att sitta kvar, mest för jag var rädd att ramla av. Hon gick så fint när hon ville, i form som värsta dressyrponnyn för att nästa dag inte alls gå. Vi hoppade banor på 80 vissa bra dagar och nästa langa hon av mig när det var 50 cm högt... Men hon var ju söt lilla Fally... Vi passade inte riktigt ihop bara...
Ja ujuj, tacka vet jag Sommarr....


Ja då kör vi igång med tentan igen, jag och kaffet... Kanske skulle unna mig en lussebulle också! Nu kommer julen så då lär man ju gå upp i vikt igen, hårdträning i januari kanske då :P

Seg seg seg är precis vad jag är! Känns som det här kommer bli bra, nee... godkänt på tentan borde jag väl få men skulle ju helst vilja ha ett vg men tror det är lite att sikta mot stjärnorna med tanke på vilket tillstånd jag befinner mig i rent mentalt liksom!

Mindre än en vecka till GBG och Lorensbergteatern!!!!! Ghaaaa! så förväntansfull, hoppas allt går i lås nu annars kommer jag typ gråta eller nått :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar