tisdag 22 november 2011

Tuva

Vilken lång dag! Såååå chokladsugen också!! Inte nyttigt ;) men men... Skrållan väckte oss 5.47 så har varit igång några timmar. Hann somna på soffan, vakna, äta frukost, städa och plocka undan på nedervåningen... Lite kvar egentligen men det är storstädning på torsdag så lite slarvig kan man få vara idag... Var inte det minsta planerat att städa imorse! XD Inte varje dag jag gör det och om jag spontant städar brukar det bli mitt i natten :P Har hunnit gå lite i elljusspåret också och skicka iväg ett brev. Nu sitter jag i soffan och känner huvudvärken komma krypandes, självklart!

Anyway! Jenni kommer sen! Mucho nice! Hon brukar kunna få mig i balans igen, väckt så här tidigt och städar på morgonen! Jag är helt klart lite ur balans idag! :P Så vi skippar kyrkis idag, orkar verkligen inte XD

Lite bilder på Tuvan som leker på kyrkis förra veckan istället!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar