torsdag 9 februari 2012

Hemtenta

(Systeryster lånade min kamera igen så har inte så många nya egna bilder men ni kan få en av Ellens ;) Den va lite spöklik men snyggt komponerad tycker ja! (haha låtsas att jag vet vad jag pratar om) )

Tillbaka i hemtenta-träsket! Fast det är ju betydligt bättre än salstenta så får vara nöjd med det. Se är upplägget helt sjukt, ingen tid till tentan utan vi ska göra den samtidigt som vi gör allt annat. Många bollar i luften blir det! Har svara på en del utan en fråga (a och b uppgift i fråga 4 förstår ni) Det svåra är inte egentligen frågan utan det jobbiga är att formulera sig vetenskapligt (som de så fint uttrycker sig) och att ha koll på allt man refererar till osv. Men med lite träning och rutin så sätter sig nog det också nångång!

Ska bege mig mot dagis snart men innan det är det väl smart att jobba lite till antar jag! Jag och Tuva tänkte stanna och hälsa på hästarna innan vi åker hem efter dagis också! Måste komma ihåg att ta med vagnen! juuuust de... aja! Skola var det ja!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar