onsdag 8 februari 2012

Onsdag


Ännu en onsdag då syster snor min häst ;) Men eftersom jag ändå inte kunde träna så är ju det egentligen väldigt bra ;)

Calle är på kick-off ikväll så jag har lite lyxigt med brasa, filt, snarkande hund, dator och tid för mig själv. Inte helt fel alla gånger faktiskt. Ska nog ta mig till gymmet imorgon också så har både kropp och själ fått sitt :) Borde raka benen bara :P

Tuva pratar så mycket!
Jag förstår inte så mycket alls men hon brukar visa vad hon vill, så klok min lilla tjej! (helt objektivt alltså ;P)

Bompabompabompa ropar hon tillsammans med bolibompadraken!
Hon sätter handen på kinden och ropar tititii när hon tittar på musse pigg klubbhus (när dem ropar efter tingest som de gör titt som tätt, Tingest kommer med grejer som de behöver för att lösa problem) hur sött som helst!

Nä har nog inte så mycket mer att säga!
Så ha en trevlig kväll ni också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar