tisdag 28 februari 2012

Tisdag och tenta

Planen är att bli klar med tentan idag, känns lite oroväckande att lärarna inte vet vad de är ute efter i litteraturen de kopplat till frågorna. De har ändrat instruktionerna inte bara en gång om vi säger så. När man sedan pratar med de om litteraturen så verkar de knappt ha koll. Bådar gott eller hur? Ja man får skriva som man tror och i värsta fall får man göra om det. Inte värre än så.

Tuva har börjat sova väldigt oroligt på nätterna, eller hon har gjort det ett tag. Det resulterar i att jag är väldigt seg idag, var uppe och tröstade en helt hysterisk Tuva som vaknade inatt och sen har jag haft henne sovandes på mig/ med fötter i ansiktet/ fötter i sidan/ bökande osv men de där minutrara när hon ligger och kramar om en och andas lugnt och bara myser! De är livet de! Seeeeen att ryggen gör pissont och en värktablett snart får ta och hjälpa till det kan jag ta. Tentan kommer bli skriven och ryggen släpper säkert till imorgon, annars får vi ringa en kiropraktor ;)

Sötaste Tuvan!


(Just de! påminelse till mig själv! Ring frisören!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar