torsdag 15 mars 2012

Hemtenta igen!

Dags för en till hemtenta, den här gången har vi också en gruppredovisning precis samtidigt så hej hopp vad rörigt allt är... MEN vi hade grymt roligt idag när vi förberede gruppredovisningen! Vi var i bildsalen och var kreativa och gjorde visualiseringar (ja hur nu det stavas!) Kul, kletig och jag fick nog en färgfläck på min tröja! XD precis som i grundskolan med andra ord! LOVE IT! XD (fast jag är väldigt dålig på bild men det gick ändå säg! :P)

Ne skriva hemtenta, eller framför allt gå in i litteraturen för att hitta nått användbart... flumigaste instruktionerna kring litteraturen ever också. om litteraruren "jag ska se att och hur du använt dem" jahapp, använde den som sömntablett, syns det? ne kanske inte... han menar nog i text och hur vi använt den i analysen.. Suck... Men men är väl bara att jobba på! Måndagkväll är deadline! ehh... =/ Vill bara börja en ny kurs nu... känner mig klar med "förskollärarroll i utveckling", snart väntar VFU (verksamhetsförlagd utbildning, alltså praktik :P) Det ska bli roligt!

Nej plugga var det! Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar