lördag 10 mars 2012

Lördag

Denna mupp har utsällning på Gotland idag så om nån är där borde ni gå på den :P
Skulle vilja vara där med de går inte riktigt :(


Final i melodifestivalen, jag värmer upp med taizé sånger ;)

LC är här och hälsar på i helgen, alltid trevligt men vi kör nog på tradition och ser melodifestivalen hemma hos mamma och pappa ;)

Letar vidare efter tiaror och slöjor och försöker bestämma vad jag ska ha och om man ska ha något! Inte lätt med alla val, fast roligt är det verkligen! Hur ofta får man skämma bort sig själv så här liksom???

Insåg att min lilla bebis numer snart är en tvååring med massor av humör och egen vilja! Detta lilla underbara barn! Att det finns så mycket kärlek! En blir tydligare och tydligare en egen liten person för var dag som går :) Händer massor varje dag! Helt fantastiskt men nån får gärna frysa tiden lite då och då! Försöker verkligen ta vara på varje sekund!




3 kommentarer:

  1. Glömde jag förresten den där mössan hos er? Hittar den ingenstans.. Finns inte hemma heller, för jag har letat där:p

    SvaraRadera