onsdag 7 mars 2012

Onsdag

Planen var idag att göra lite nytta men jag orkar bara inte, idag är en sitta i soffan- och titta på bröllopsgrejer-dag. Känns bra!

Bröllopet börjar ta form nu! Även om det känns som det är galet mycket kvar! Jag behöver smycken och skor till min klädsel, har även funderingar på en annan slöja. Den jag har fick jag gratis och det kan ju knappast skada att titta på andra liksom ;) Sen ska klänningen läggas upp lite och så ;) men inga stora saker :P

Håret är på G, ska börja kolla på det med frisören imorgon, smink löser vi på nått bra sätt. Foto är fixat, band till festen är fixat och musik pågår hela tiden. Maten är det stora frågetecknet just nu... Men allt löser sig, det gör det alltid ;) Sen är det lite småplock men sånt löser sig med tiden!

Själva vigseln är också under planering, det svåra är komma på rätt låtar men vi jobbar vidare med att hitta rätt :P Vi behöver en solosång till också, hm... jaja Spotify nästa!

1 kommentar:

  1. om du vill ha hjälp med nått är det bara att säga till.. jag är ju ganska bra på att sminka tex, kan ju pröva att sminka dig så får vi se vad du säger.. kram på dig! /emma k

    SvaraRadera